حمل ونقل


 

انتخاب شیوه و وسیله حمل مناسب میتواند تضمینی بر تجارت شما باشد .گروه بازرگانی پارسیان با تجربه طولانی در زمینه حمل و نقل بین المللی  مشاور شما در امور حمل و نقل جهت انتخاب بهترین و سریع ترین روش حمل و نقل خواهد بود.

حمل و نقل هوایی

حمل و نقل هوایی از چین عموما از دو طریق صورت می پذیرد. نخست همکاری با شرکت های پستی است که اصطلاحا به پست هوایی اکسپرس معروف هستند و معمولا برای حمل سریع  (کمتر از ۴ روز) مورد استفاده قرار می گیرد. ما از این روش برای حمل انواع اسناد و بارهای کوچک و سبک و یا حمل سمپل (در صورت عجله داشتن مشتری) استفاده می کنیم. از شرکت های همکار ما در این زمینه می توان به DHL , TNT , ARAM EX , EMS اشاره نمود.

نوع دوم استفاده از خدمات حمل بار شرکت های هواپیمایی می باشد. در این روش ما با همکاری شرکت های هواپیمایی  نسبت به حمل بارهای کم حجم و سبک که قابلیت حمل هوایی را دارند اقدام میکنیم. از همکاران ما در این زمینه می توان ماهان، ایران ایر ، خطوط هوایی قطر و امارات را نام برد. مقصد این محموله ها عموما فرودگاه امام خمینی می باشد اما در صورت تمایل مشتری به ترخیص کالا از سوی ما امکان تحویل کالا در محل مشتری امکان پذیر می باشد.

لازم به ذکر است به دلیل همکاری های گسترده ما با این شرکت ها، هزینه های حمل اعلامی از سوی ما بسیار مقرون به صرفه تر خواهند بود.

حمل و نقل دریایی

حمل و نقل کالا به صورت کانتینری از تمام  بنادر چین به تمام بنادر جنوب ایران و امارات صورت می پذیرد. در صورتی که تمایل به حمل بار با تناژ بالا هستید می توانیم نسبت ارائه حمل بار با مناسب ترین قیمت اقدام نماییم. جهت اطلاع از قیمت حمل انواع کانتینرها با دفتر ایران تماس حاصل فرمایید.

حمل نقل زمینی

در این بخش با توجه به قرارداد های بین المللی فی مابین گروه بازرگانی خورشید پارسیان و شرکت های خارجی امکان ارائه خدمات لجستیکی برای تمامی نقاط کشور چین و همین طور ترانزیت و ارسال بار زمینی برای تمامی شهرهای ایران عزیز با سریعترین و پایین ترین نرخ فراهم شده است.