اولین همایش کاربردی تجارت ،سرمایه گذاری و تحصیل در چین


در ساعت ۸:۳۰ صبح پذیرش میهمانان با توزیع کارت های ورود به همایش انجام شد و در ساعت ۸:۵۵ میهمانان با در دست داشتن کارت های خود وارد سالن همایش شدند.


در ساعت ۹:۳۰ مراسم باحضور تمامی حضار با پخش آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران پخش شد.


سپس جناب آقای مهندس اخوان دبیر همایش ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان به تشریح اهمیت تجارت با کشور چین پرداختند.


سپس جناب آقای دکتر اسدزاده ،دکترای سیاست گذاری فرهنگی ، به ایراد سخنرانی خود در رابطه با فرهنگ و ملت کشور چین پرداختند.

 


سخنران بعدی مراسم جناب آقای دکتر حکیم ،دکترای مدیریت سیستم ، به تشریح روابط بین الملل و سیاست خارجی کشور چین با ایران در طی چند سال اخیر پرداختند.

 


با اتمام سخنرانی دکتر حکیم ، پذیرایی میان وعده اول انجام شد.


سخنران بعدی مراسم جناب آقای دکتر امیرحسین اخوان ،استادیار دانشگاه نانجینگ کشور چین،ضمن تشکر از گروه بازرگانی خورشیدپارسیان برای برگزاری مراسم ،نقش این گونه همایش ها را در توسعه روابط و تجارت کشورمان با سایر کشورها مهم خواندند و به تشریح تجارت و  فرایندهای سرمایه گذاری در کشور چین پرداختند.

 


پس از پایان سخنرانی آقای دکتر اخوان میهمانان برای صرف ناهار وارد سالن غذاخوری شدند.

 


پس از پایان استراحت و پذیرایی سرکار خانم دکتر بهرامی در مورد مدیریت بهینه واردات با سرمایه گذاری اندک به ایراد سخنرانی پرداختند.

 


سخنران بعدی جناب آقای مهندس محبوبی به بررسی انواع روش های پرداخت بین الملل و خرید از چین پرداختند.



پایان نیز جناب آقای دکتر اخوان به معرفی دانشگاههای معتبرکشور چین و آشنایی با فرآیند های دریافت بورس تحصیلی پرداختند.پس از استراحت و پذیرایی دوم ،پنل پرسش و پاسخ برگزار گردید، که در این بخش آقایان دکتر اخوان و مهندس محبوبی و سرکار خانم دکتر بهرامی ،پاسخگوی سولات حضار بودند.

 

 

تصاویر مرتبط:

یک دیدگاه

  • حمید اسلامی  ۴/ اردیبهشت/ ۱۳۹۵ در ۱۷:۱۴

    همایش بسیار خوبی بود از گروه بازرگانی خورشید پارسیان ممنونم تا با برگزاری همچین همایش هایی کمک به بالا بردن اطلاعات افرادی مثل ما میکنه

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.