فروشگاه اینترنتی دکتر چاپ ، وب سایت فروش محصولات بنر و مواد اولیه چاپ گروه خورشید پارسیان می باشد که برای راحتی مشتریان گروه بارزگانی خورشید پارسیان ارائه گردیده.  کاربران محترم میتوانند جهت خرید محصولات خود به آدرس  www.DrChap.ir مراجعه فرمایند .

Untitled-1

 

فروشگاه اینترنتی دکتر چاپ

نبود زیر ساخت صحیح در حوزه کالاهای تبلیغاتی و همین طور عدم وجود تخصص در خرید کالای با کیفیت در گروه کالاهای چاپ و تبلیغات در ایران , مدیران ما را به ترغیب به ایجاد زیر ساختی در این بخش در کشور عزیزمان نمود.

گروه بازرگانی خورشید پارسیان در سال ۱۳۹۴ اقدام به تاسیس و راه اندازی مجموعه ای به نام دکتر چاپ نمود. فروشگاه اینترنتی دکتر چاپ ، وب سایت فروش محصولات بنر و مواد اولیه چاپ گروه خورشید پارسیان می باشد که برای راحتی مشتریان گروه بازرگانی خورشید پارسیان ارائه گردیده است.

مهمترین دلیل ایجاد دکتر چاپ ساخت یک مجموعه تخصصی در حوزه چاپ و تبلیغات در ایران عزیز بوده است. این مجموعه تخصصی تمامی کالاهای مورد نیاز ایران را در حوزه چاپ و تبلیغات با کمترین قیمت ودر سریعترین زمان به تمامی نقاط ایران ارسال مینماید. مقایسه کلیه کالاهای وارداتی و تولید داخل و امکان خرید ارزان از امکانات این مجموعه تخصصی میباشد.

فروشگاه دکتر چاپ عرضه کننده محصولات چاپ و برند های معتبر بنر راهکاری مطمئن و سریع برای کسانی است که دسترسی سریع و ارزان به محصولات چاپی خود را نیاز دارند.

دکتر چاپ محصولات چاپی و برندهای معتبر بنر را با نازلترین قیمت ها و با بیشترین کیفیت به مردم عزیز کشورمان با حمل ونقل آسانی و سریع در سرتاسر ایران عرضه می نماید.

امیدواریم تا با ارائه خدماتی بی نقص لبخند را برلبان شما عزیزان بنشانیم و یک دلگرمی برای هموطنان عزیز در عرصه چاپ و بنر باشیم و نام دکتر چاپ را به عنوان یک برند قابل اطمینان در سطح جامعه مطرح کنیم.

جهت کسب اطلاع بیشتر به سایت دکتر چاپ  مراجعه فرمایید.

تصاویر سایت دکتر چاپ