طبق آمار وزارت امور بازرگانی چین، در ۹ ماه گذشته سال ۲۰۱۵ میلادی، ۱۸۹۸۰ موسسه با سرمایه گذاری خارجی در چین تاسیس شده است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، ۱۰٫۱ در صد افزایش یافته و از سرمایه خارجی به ارزش ۵۸۴ میلیارد و ۷۴۰ میلیون یوان استفاده شده که ۹ در صد در مقایسه با دوره مشابه افزایش یافته است.

مسئول بخش سرمایه خارجی وزارت امور خارجه چین گفت: صنایع خدماتی و ساخت و ساز با فناوری عالی در زمینه کسب سرمایه خارجی گرایش به افزایش را حفظ کرده است. از ژانویه تا سپتامبر سال جاری، صنایع خدماتی چین از سرمایه خارجی به ارزش ۵۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون دلار استفاده کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، ۱۹٫۲ در صد افزایش یافته است. صنایع خدماتی با فناوری عالی از سرمایه خارجی به ارزش ۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون دلار استفاده کرده و ۵۷٫۶ در صد رشد داشته است.

از ماه ژانویه تا سپتامبر سال جاری، صنایع ساخت و ساز چین از سرمایه خارجی به ارزش ۲۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار استفاده کرده و ۰٫۷ در صد افزایش یافته که ۳۱٫۴ درصد ازمیزان کل ملی است. در صنایع ساخت وساز با فناوری عالی از ۷ میلیارد دلار سرمایه استفاده شه که ۱۰٫۴ در صد افزایش یافته است.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.